SektevkarPenukar jenis kering Scb13-1600kvaLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan

  • masa pelepasan:2024-04-14 21:35:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:449
  • Penerangan pantas:

    Sektevkar,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frek

Kandungan artikel

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Pengubah kuasa

SektevkarBagaimana memilih pengubah jenis kering

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Sakchukonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius,SektevkarAplikasi bekalan kuasa pengubah, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


SektevkarPenukar jenis kering Scb13-1600kvaLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan



Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan,SektevkarPeralatan pengubah jenis kering, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah,SektevkarKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis kering, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Garis produkDalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch ia akan dikendalikan dengan betul.


SektevkarPenukar jenis kering Scb13-1600kvaLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan



Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Selamat datang panggilanDari penampilan, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Dalam keadaan biasa operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

SektevkarAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Operasi pengubah tenggelam minyak

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

SektevkarMaklumat produk lain
  • BarlettaJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikFokus pada industri

    BarlettaJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikFokus pada industri

  • BarlettaLift bimbit traktifModel inovasi

    BarlettaLift bimbit traktifModel inovasi

  • BarlettaLift Duduk Rumah VillaBagaimana melakukan pekerjaan yang baik jika anda ingin mengelakkan ke

    BarlettaLift Duduk Rumah VillaBagaimana melakukan pekerjaan yang baik jika anda ingin mengelakkan ke

  • SakhrahTanaman pengubah distribusiPertimbangan pemilihan

    SakhrahTanaman pengubah distribusiPertimbangan pemilihan

  • Fijicameroon_ departments. kgmPlatform angkat hidraulik elektrikPerhatikan masalah biasa

    Fijicameroon_ departments. kgmPlatform angkat hidraulik elektrikPerhatikan masalah biasa

  • Fijicameroon_ departments. kgmPaksi penerbangan hidraulik tetapPermintaan pasaran meningkat dengan p

    Fijicameroon_ departments. kgmPaksi penerbangan hidraulik tetapPermintaan pasaran meningkat dengan p

  • Taman Udara Baden BadenJembatan penerbangan tetap hidraulikCara meningkatkan ketepatan untuk memudah

    Taman Udara Baden BadenJembatan penerbangan tetap hidraulikCara meningkatkan ketepatan untuk memudah

  • Taman Udara Baden BadenLift gunting bergerak sepenuhnyaTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertim

    Taman Udara Baden BadenLift gunting bergerak sepenuhnyaTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertim

  • segera:Peringatan: Maklumat SektevkarPenukar jenis kering Scb13-1600kvaLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan memberi anda SektevkarPenukar jenis kering Scb13-1600kvaLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan SektevkarPenukar jenis kering Scb13-1600kvaLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SektevkarPenukar jenis kering Scb13-1600kvaLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SektevkarPenukar jenis kering Scb13-1600kvaLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan. SektevkarPenukar jenis kering Scb13-1600kvaLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SektevkarPenukar jenis kering Scb13-1600kvaLangkah berjaga-jaga harus diingat semasa menggunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!